اخبار ویژه

آتش سوزی در کارخانه دشت بهار شهر آشخانه

کد خبر : 8535
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 11:41

کارخانه تولید رب گوجه فرنگی ' دشت بهار'در شهر آشخانه طعمه آتش شد که پس از گذشت 2 ساعت مهار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری شپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام ، مدیر عامل کارخانه رب گوجه فرنگی دشت بهار با بیان اینکه این آتش سوزی در سردخانه این واحد تولیدی رخ داده است گفت: علت حادثه، اتصالات برق در این بخش بوده است.
محمدرضا الهامی اظهار کرد: وقوع این حادثه حدود پنج میلیارد ریال خسارت تحمیل کرده است.
وی از تاخیر در حضور عوامل آتش نشانی برای اطفای حریق گلایه کرد و افزود: اگر ماموران آتش نشانی به موقع در صحنه حضور پیدا می کردند، آتش زودتر مهار می شد و خسارت های کمتری تحمیل می شد.
بر اساس این گزارش، یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار حادثه، در صحنه حضور پیدا کرد اما مخزن این خودرو، آب به اندازه کافی نداشت و این خودرو به ناچار برای تامین آب، صحنه را ترک کرد.
2 دستگاه خودرو پس از دقایقی در صحنه حاضر شدند و پس از 2 ساعت از وقوع حادثه، آتش سوزی در این کارخانه مهار شد.
مسئول سازمان آتش نشانی آشخانه در این باره با بیان اینکه مخزن خودروهاهمواره پر و آماده خدمات رسانی هستند، ادعای کافی نبودن آب موجود در مخزن این خودرو را رد کرد.
مهدی وطنی اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در کارخانه دشت بهار 9 و 40 دقیقه امروز گزارش شد و نیروهای آتش نشان ما دقایقی پس از حادثه در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: متاسفانه کارخانه مزبور که دچار آتش سوزی شده بود، هیچ گونه امکانات و تجهیزات برای اطفای حریق نداشته و حتی کپسول آتش نشانی و سامانه اطفای حریق در این واحدتولیدی وجود ندارد.

ارسال توسط : خبرنگار خراسان شمالی
بازدید
دیدگاه